Перейти до контенту

ПОЛОЖЕННЯ Третього Всеукраїнського фестивалю-конкурсу дитячо-юнацької творчості “Козацький шлях.UA”

06 - 08 жовтня 2017 року в м. Черкаси відбудеться Третій Всеукраїнський фестиваль-конкурс дитячо-юнацької творчості "Козацький шлях. UA"

Душу – Богові, життя – Україні, честь – собі!

                                                            «ЗАТВЕРДЖЕНО»

                                          Правління громадської організації

                                              «Дитячий фонд Черкащини»

                                          Протокол № 7 від 02.06.2017 р

                                          _____________      Бучковська А.В.

 Третій Всеукраїнський фестиваль-конкурс

дитячо-юнацької творчості

                                              "Козацький шлях. UA"                                                  

 06 жовтня 2017 року - перший день конкурсної програми.

               м. Черкаси, Палац культури «Дружба народів» ( бульв.Шевченко,249.)

07 жовтня 2017 року – гала-концерт, нагородження переможців.

             м. Черкаси, Палац культури «Дружба народів» ( бульв.Шевченко,249.)

Вечірній відпочинок переможців конкурсу на базі «Дахнівська Січ», м. Черкаси.

08 жовтня2017 року – екскурсія для переможців фестивалю-конкурсу.

            Тематична екскурсійна програма «Козацькими дорогами Канівщини» за маршрутом: м.Черкаси (Дахнівська Січ):  с. Мошни – с. Кумейки – м. Канів. Ці міста і села об’єднує героїка українського козацтва, та вони є гордістю українського народу.

 

ПОЛОЖЕННЯ

Третього Всеукраїнського фестивалю-конкурсу дитячо-юнацької творчості

 «Козацький шлях.UA» (далі – фестиваль-конкурс)

Засновник фестивалю – конкурсу:    ГО Дитячий фонд Черкащини.

Співзасновники фестивалю-конкурсу:

  • Міністерство культури України,
  • Черкаська обласна адміністрація,
  • Черкаська обласна Рада.

Партнери:

  • Департамент освіти та науки Черкаської ОДА;
  • Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської Ради;

-    Черкаське музичне училище ім.Г.Артемовського;

  • Будинок культури ім. І.Кулика;
  • МГО “Козацтво Запорізьке”;
  • ГО “Об’єднане козацтво України”;
  • ВГО “Союз українок”;
  • Громадська рада при Черкаській ОДА;
  • ГО “Донна”;
  • Рада територіальної громади м. Черкаси;
  • Рада освітян і науковців України;
  • Дитячий козацький табір «Дахнівська Січ»;
  • Благодійна організація Благодійний фонд “Діоніс”.

 Інформаційні спонсори фестивалю-конкурсу :

Газети “Нова Доба”, “Черкаський край”,«7 днів Черкаси», газета Верховної Ради України “Голос України”; інтернет-видання “ПРО-ВСЕ”; Національний телеканал “ICTV”, філія Національної телекомпанії України «Рось» -Черкаська регіональна  дирекція..

Координати оргкомітету фестивалю-конкурсу :

Голова оргкомітету – Василь Касян , тел: (050) 696-04-54;

Керівник проекту – Алла Бучковська, тел: (097) 199–37–18

Директор конкурсу –  Людмила Турська, тел: (067) 253-77-35

Сайт конкурсу: www.kids.ck.ua

e-mail: kozackiy-shlyah.ua@ukr.netkids_ck@ukr.net

  1. Загальні положення.

1.1. Цим Положенням визначаються мета, завдання, порядок підготовки і проведення фестивалю-конкурсу, засади його фінансового та інформаційного забезпечення.

1.2. Передбачено спеціальні благодійні програми для дітей-сиріт та дітей учасників АТО

  1. Мета та завдання  фестивалю – конкурсу :

2.1. Мета – популяризація української козацької культури і народних традицій; сприяння розвитку вітчизняного мистецтва; формування патріотичної свідомості дітей та  молоді; виховання естетично, фізично, духовно здорової нації;  усвідомлення практичної  важливості проводити паралелі засобами історії, культури та духовності задля кращого майбутнього, якого очікує український народ і зокрема кожен із нас.

2.2. Завдання – познайомити дітей та молодь з історико – культурною спадщиною козацтва Черкащини та новітньою історією козацтвотворення мистецькими засобами; підвищити інтерес до глибокого вивчення хортингу, культури та духовності козаків; обмін досвідом, підвищення професійного та педагогічного рівня керівників-наставників; залучити широку громадськість, меценатів, спонсорів до підтримки дитячої та молодіжної творчості; об’єднати всіх учасників фестивалю-конкурсу навколо дитячо-юнацького мистецтва в ім’я миру та любові до України.

  1. Підготовка та умови проведення фестивалю-конкурсу.

3.1. Підготовчу роботу з організації та проведення фестивалю – конкурсу здійснює організаційний комітет та дирекція конкурсу. Оргкомітет, який є виконавчим органом фестивалю, відповідає за його підготовку і проведення, пошук спонсорів, організацію реклами, розповсюдження запрошень, виконує організаційні роботи, пов’язані з проведенням фестивалю. Оргкомітет має право використовувати і поширювати аудіо та відео записи, фотоматеріали, вироблені під час проведення заходів фестивалю – конкурсу і за його підсумками.

3.2. Фестиваль є відкритим. До участі запрошуються дитячо – юнацькі колективи, квартети, тріо, дуети, солісти різних видів мистецтва з міста Черкаси, Черкаської області та інших регіонів України, в репертуарі яких є патріотичні твори козацької, гайдамацької, стрілецької  тематики та твори про героїчну боротьбу  українського  народу періоду  2013 – 2017 р.р.

3.3. У фестивалі – конкурсі беруть участь діти та молодь у віці від 6 до 25 років, зокрема діти шкільного віку  (вихованці шкіл естетичного виховання, загальноосвітніх шкіл, будинків дитячо-юнацької творчості, дитячих центрів творчості, студій) та студенти коледжів, училищ, університетів, академій.

3.4. До участі допускаються учасники , які подали вчасно анкету – заявку до 20 вересня 2017р. (включно) на електронну адресу організатора конкурсу:  kozackiy-shlyah.ua@ukr.net  або kids_ck@ukr.net у відповідній формі, що додається, сплатили реєстраційний внесок, пройшли попередній відбір, в день конкурсу пред’явили свідоцтво про народження або паспорт учасника та квитанцію про сплату благодійного реєстраційного внеску. Реєстраційний № в журналі реєстрації заявок є порядковим номером виступу на сцені під час конкурсу.  (місце проведення буде повідомлено додатково).  Всі суперечливі питання, пов’язані з реєстрацією та виступом учасників, вирішуються в робочому порядку організаторами конкурсу.

3.5. Фінансові умови конкурсу: фестиваль є некомерційним заходом. Організатори беруть на себе витрати на проживання конкурсантів, які братимуть участь у гала-концерті.

3.5.1. Для формування нагородно-подарункового фонду та покриття затрат по організації фестивалю-конкурсу оргкомітетом встановлено благодійний реєстраційний внесок: солісти –100 грн; дует, тріо, квартет –80 грн. з особи; колектив від 5 осіб –50 грн. з особи. Конкурсні номінації "Образотворче та декоративно-прикладне мистецтво" роблять внесок у розмірі 40 грн. за окрему роботу. Діти-сироти, діти з обмеженими можливостями, діти учасників АТО, переселенці звільняються від благодійного реєстраційного внеску (при наявності відповідних документів).

         Банківські реквізити для перерахунку благодійних реєстраційних внесків:

Отримувач: Громадська організація «Дитячий фонд Черкащини», Р/р 26002028100807 в АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ», МФО 300658, ЄДРПОУ: 41035113

Призначення платежу: Благодійний внесок на покриття затрат по організації Третього Всеукраїнського фестивалю-конкурсу дитячо-юнацької творчості "Козацький шлях.UA".

3.6. Номінації конкурсу:

1) Вокальне мистецтво.

2) Хореографічне мистецтво (в тому числі танець «Козацький гопак»).

3) Театральне мистецтво.

4) Музичне мистецтво.

5) Образотворче та декоративно-прикладне мистецтво.

Примітка: Організатори  конкурсу залишають за собою право об’єднувати номінації і категорії в залежності від поданих заявок.

3.7. Вікові категорії:

         1 категорія – з 6 до 12 років,

         2 категорія – з 13 до 17 років,

         3 категорія  – з 18 до 25 років.

Примітка: Для дуету, тріо, квартету, колективу вікова категорія визначається за віком старшого учасника.

3.8. Технічні вимоги конкурсу та вимоги до учасників:

3.8.1.  З метою надання рівних умов учасникам при проведенні конкурсу використовується музична апаратура організаторів фестивалю-конкурсу.

3.8.2. Кожен учасник в номінаціях " Вокальне мистецтво ", " Хореографічне мистецтво ", " Музичне мистецтво ", представляє  два різнохарактерні номери, тривалість кожного не повинна перевищувати3 хв. 30 с. Тривалість виступу (1 твір або уривок ) учасників номінації "Театральне мистецтво" не повинна перевищувати 12 хв.

3.8.3. Вокалісти виступають „живцем” – під фонограму „-1” на цифрових носіях (flash-card) з високою якістю звуку ( допускається бек вокал та хореографічна композиція), під акомпанемент музичного інструменту, або           а-ccapello.

3.8.4. Кожен звукозапис має бути на окремому носії із зазначенням назви колективу або прізвищем виконавця, назвою твору і точним часом тривалості звучання.

У день проведення конкурсу фонограми повинні бути надані звукорежисеру за  1.5 год. до початку конкурсу або надіслані заздалегідь  на електронну адресу організатора фестивалю – конкурсу: kozackiy-shlyah.ua@ukr.net       kids_ck@ukr.net

Примітка: Якщо аудіо записано не у стандартному форматі (mp3, AAC, тощо..) для підвищення якості звучання чи з інших причин, вона має бути обов’язково попередньо надіслана на електронну адресу організаторів.Організатори НЕ НЕСУТЬ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ, якщо не надісланий попередньо аудіо-запис з технічних причин буде неможливо відтворити.

3.8.5. При наявності декорацій для їх установки учасники можутьзобов’язан самостійно встановлювати їх на сцені. Учасники  номінації  " Музичне мистецтво " можуть звернутися   за  допомогою  до організаторів, обов’язково зазначивши  про це в  анкеті-заявці.

3.8.6. Колектив може бути усунений від участі у конкурсі на будь-якому етапі за некоректну поведінку ( дії і висловлювання конкурсантів або їх керівників, які ображають інших учасників конкурсу), дії, які заважають проведенню конкурсу.

  1. Журі  конкурсу.

4.1. Для оцінювання виступів учасників конкурсу запрошується журі, Склад журі  мистецтв, композиторів, музикантів, акторів, хореографів, представників ЗМІ, громадських організацій .

4.2.Члени журі оцінюють виступи учасників у відповідності з рекомендованими критеріями оцінювання за 10 – бальною системою відкритим голосуванням. Переможці виявляються по загальній сумі балів. Журі визначає нагороджених учасників для участі в Гала – концерті.

4.2.1. Критерії оцінювання:

Вокальне  мистецтво :

  • виконавська майстерність та музичний супровід;
  • вокальні дані;
  • відповідність музичної теми і змістової складової;
  • естетика костюму, культура сцени;
  • акторська майстерність (розкриття художнього образу);
  • енергетика виконання і оригінальність;
  • відповідність виконавських творів фестивальній тематиці.

Театральне  мистецтво:

  • акторська майстерність;
  • музичний  супровід;
  • естетика костюму, культура сцени;
  • артистизм, харизматичність;
  • енергетика виконання і оригінальність;
  • режисерське рішення твору;
  • відповідність виконавських творів фестивальній тематиці.

Хореографі чне  мистецтво :

  • виконавська майстерність (техніка, акторська майстерність, індивідуальність) ;
  • відповідність музичного супроводу постановці танцю;
  • артистизм, харизматичність, енергетика;
  • постановча робота хореографа (неповторність, оригінальність);
  • естетика сценічного костюму;
  • відповідність виконавських творів фестивальній тематиці.

Музичне  мистецтво :

До конкурсу допускається гра на наступних музичних інструментах: скрипка, віолончель, баян, акордеон, домра, сопілка, бандура,  гітара, фортепіано, духові інструменти .

  • творча фантазія – відповідність стилю, самобутність, художня цінність, етнографічна точність, оригінальність, розкриття теми, образність, якість музичного матеріалу;
  • емоційність, артистизм – яскравість виконання, художнє враження і виразність;
  • техніка виконання – манера виконання, художнє втілення, ансамблевість, інтонаційність, цілісність композиції;
  • зовнішній вигляд – відповідність костюмів, дизайн, сучасність, новаторство і творчий підхід;
  • відповідність виконавських творів фестивальній тематиці.

Образотворче та декоративно-прикладне мистецтво :

На конкурс приймаються малюнки, творчі роботи з глини, декупаж, орігамі, вишивка (нитки, бісер), поробки з природного матеріалу та інше.

. виконавська майстерність;

  • оригінальність задуму;
  • максимальне розкриття теми;
  • відповідність назві роботи;
  • оформлення загального вигляду роботи;
  • відповідність виконавських творів фестивальній тематиці.

4.3.  Журі  має право не присуджувати призові місця або присуджувати декілька призових місць в залежності від набраної кількості балів учасників;

визначати переможця в кожній  номінації за віковою категорією.

4.4.  Організатори та журі  мають право встановлювати  спеціальні призи та премії.

4.5.  Конкурс передбачає  обов’язкове живе спілкування керівників із членами журі у вигляді “круглого столу “.

4.6.  Рішення журі фіксується у протоколах  і є остаточним . Усі звернення щодо об’єктивності оцінювання членами журі конкурсанта приймаються у письмовій формі на електронну адресу організатора конкурсу:  kids_ck@ukr.net

Примітка: будь-які форми спілкування учасників конкурсу та керівників колективів з членами журі конкурсу під час конкурсної програми – ЗАБОРОНЕНО!

  1. Нагородження учасників конкурсу.

5.1.  Нагородження проводяться за відповідними номінаціями з урахуванням кількісних та вікових категорій.

5.2.  Усі учасники конкурсу отримують  дипломи, а їх керівники    нагороджуються Подячними листами.

5.3.  Переможці фестивалю – конкурсу, "Лауреати І, ІІ, ІІІ ступенів"отримують титул  Лауреата і нагороджуються спеціальними козацькими універсалами, медалями, пам’ятними подарунками та екскурсією до історико – культурної спадщини козацтва Черкащини – «Козацькими дорогами Канівщини».

5.4.  Організаторами фестивалю-конкурсу встановлений фонд "Гран – прі". Гран – прі вручається за рішенням журі  в кожній конкурсній номінації . Володар "Гран – прі" отримує  ГРАНТ (грошову винагороду), диплом "Козацький універсал", кубок та пам’ятний подарунок.

  1. Програма проведення фестивалю-конкурсу.

6.1. Фестиваль – конкурс  проводиться: 06 –  08 жовтня 2017 р.

Місце проведення :

06.10.2017 р.  м. Черкаси, Палац культури «Дружба народів»

                                ( бульв.Шевченко,249.)

Реєстрація учасників з 8.30 до 9.45 год.

Початок конкурсу о 10 год.

У перший фестивальний день по закінченню конкурсного виступу на учасників очікує подальша фестивальна програма:

автографсесія та фотосесія" Я і козацька Черкащина ";

козацький ярмарок та  козацькі пригощання " Смачна черкаська гостина ";

піші екскурсії  та квести "Козацькими стежками Черкас";

 посвята в козаки; спільне виготовлення прапору для бійців АТО “ Послання задля перемоги“;  перегляд  виступів учасників фестиваль-конкурсу  «Козацький шлях.UA» 2016року та мультфільмів на козацьку тематику у фойє Палацу култури «Дружба народів».

вручення подячних листів керівникам та нагород учасникам та дипломантам конкурсу.

07.10.2017 р. – м. Черкаси, Палац культури «Дружба народів» 

( бульв. Шевченко, 249.)

У другий фестивальний день на учасників та їх керівників  очікує фестивальна програма, а саме:

майстер-класи , аква-грим,  виставка робіт переможців номінації “Образотворче  та декоративно-прикладне  мистецтво”.

Круглий стіл  для керівників – наставників.

Гала-концерт переможців та спеціально запрошених гостей.

Вечірній відпочинок переможців конкурсу на базі «Дахнівська Січ», м. Черкаси:

 козацькі ватри, гутірки біля ватри з відомими митцями по номінаціях, показове вогняне шоу на козацьку тематику, смачна гостина «з котла» та багато іншого.

08.10.2017 р. – екскурсія «Козацькими дорогами Канівщини» 

 У третій фестивальний день на переможців, їх керівників та запрошених гостей очікує фестивальна програма, а саме:

Тематична екскурсійна програма «Козацькими дорогами Канівщини» та                                 козацькі пригощання  " Смачна  гостина " .

  1. Порядок і термін реєстрації учасників конкурсу.

7.1. Анкета – заявка на участь у конкурсі повинна бути в розпорядженні організаторів конкурсу не пізніше 20 вересня 2017 р. (включно).

7.2. Інформація, яка вказана у анкеті – заявці, трактується як остаточна.

7.3. Факт подачі заявки автоматично означає , що Ви ознайомлені з положенням про конкурс і приймаєте всі пункти зазначеного документу.

7.4. Реєстрація вважається завершеною після подачі анкети – заявки, та сплати благодійного реєстраційного внеску.

7.5. Оргкомітет залишає за собою право вносити корективи до Положення конкурсу, враховуючи черговість надходження заявок.

  1. Загальні вимоги.

8.1. Організації або приватні особи, які делегують учасників, беруть на себе транспортні витрати, витрати  на харчування та проживання.

8.2. Керівники колективів або супроводжуючі особи несуть відповідальність за життя, безпеку та здоров'я учасників конкурсу.

Примітка: Якщо у анкеті-заявці не вказано кількість осіб яким необхідно місце для проживання, організатори НЕ НЕСУТЬ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ за поселення таких учасників.

У такому випадку, при зверненні керівника або відповідальної особи, оргкомітет може лише підказати місця для поселення.

 

Попередження: У день конкурсу можуть бути відсутні вільні місця для проживання у готелях, санаторіях, хостелах тощо.. Або вартість проживання буде надто високою.

Організатори рекомендують замовити місця для проживання попередньо, для уникнення проблем.

8.3. Питання, не висвітлені вищезазначеними умовами конкурсу, вирішує оргкомітет в індивідуальному порядку.

8.4. Будь-яка реклама та інформаційна діяльність на конкурсі без попереднього узгодження з організаторами ЗАБОРОНЕНА!

8.5. Вхід на конкурсну програму ВІЛЬНИЙ!

8.6. Організатори залишають за собою право змінювати тривалість і порядок проведення заходу.

Положення фестивалю- конкурсу є офіційним запрошенням на участь!!!

До зустрічі на конкурсі!!!

З повагою та найкращими побажаннями,

оргкомітет та дирекція   фестивалю-конкурсу.

ЗАЯВКА

на участь у Всеукраїнському  фестивалі – конкурсі  

дитячо-юнацької творчості “ Козацький шлях .UA”

  1. Прізвище_________________________________

Ім’я_______________________________________

По батькові учасника__________________________

Назва колективу______________________________

 

ПІБ керівника учасника, тел.

____________________________________________

  1. Число, місяць, рік народження учасника __________
  2. Домашня адреса, тел.учасника _________________
  3. Участь у конкурсах, фестивалях __________________

_____________________________________________

  1. Номінація___________________
  2. Вікова категорія_______________
  3. Назва конкурсних творів, авторство:

1)_____________________________________________

2)_____________________________________________

  1. Тривалість номеру______________________
  2. Музичний супровід _____________________________
  3. Кількість осіб, які потребують проживання ____________
  4. Особливі технічні вимоги:_________________________
  5. Кількість  дітей-сиріт: ___________________________

дітей учасників АТО: _______________________________

З умовами та положенням фестивалю-конкурсу ознайомлений

“___”______________2017 р.

підпис___________

 Примітки:

  1. Заповнення анкети-заявки:
  • Анкета-заявка заповнюється чіткими, розбірливими друкованими літерами, українською мовою. Усі цифри повинні в дужках дублюватись прописом (Наприклад: 5(п’ять), 1хв.24с.(Одна хвилина двадцять чотири секунди), тощо..).
  • Дозволяється заповнювати анкету-заявку в електронному вигляді (крім особистого підпису).

2. Конфіденційність:

  • Організатори ЗОБОВ’ЯЗУЮТЬСЯ не використовувати особисту інформацію про учасників конкурсу у комерційних цілях, для розповсюдження інформації тощо.., поза межами конкурсу.
  • Усі дані збираються для потреб у проведенні конкурсу та не використовуватимуться поза його межами.

3. Зноски-зірочки (*):

  • * Якщо анкета-заявка оформляється більше ніж на одну особу до неї ОБОВ’ЯЗКОВО додається СПИСОК УЧАСНИКІВ у якому вказано ПІП, вік, № тел. учасника, домашня адреса учасника, № тел. батьків, опікунів або відповідальних осіб. Такий же список ОБОВ’ЯЗКОВО має бути у керівника, або відповідальної особи. Він формується задля попередження виникнення будь-яких небезпечних ситуацій та оперативного реагування у разі виникнення надзвичайних випадків.
  • **Вказати кількість осіб та назву пільгової категорії.